REV-UP kombinezon motocyklowy SECA

seca rev-up

REV-UP czyli kombinezon motocyklowy SECA, w którym jeżdżę drugi sezon. Często pytacie o opinie, także nadszedł czas na recenzję.

REV-UP towarzyszy mi od 2 lat. Nie jeżdżę często w kombinezonie, dlatego na recenzję przyszło poczekać dłużej. Poprzednio jeździłem w kombinezonie 4SR, z którego byłem zadowolony. Jednak po kilku glebach i innych przygodach, nadszedł czas na zmiany w Moto-Szafie i tak stałem się posiadaczem kombinezonu SECA REV-UP.

Kombinezon REV-UP, w przeciwieństwie do poprzednika, jest bardzo mocno wentylowany. Praktycznie cała klatka piersiowa oraz większa cześć nogawek, jest pokryta perforowaną skórą. Dzięki temu w słoneczne dni jest naprawdę przyjemnie. Podczas dłuższego postoju w słońcu również się sprawdza. Zdecydowanie mniej się w nim pociłem i dłużej mogłem zostać w zapiętym kombinezonie. Ideale rozwiązanie na wszelkiego rodzaju wjazdy na zawody czy tor, zwłaszcza w połączeniu z bielizną termoaktywną.

Niestety szybko poddaje się w czasie opadów. Minimalna temperatura do jazdy w nim to okolice 16 stopni na motocyklach bez przedniej owiewki/szyby/deflektora. Na ścigaczach na bank sprawdzi się lepiej przy niskich temperaturach. Natomiast jeżdżąc motocyklami otwartymi, należy liczyć się z tym, że nas przewieje i szybko wyziębimy organizm podczas chłodniejszych dni czy nocy. Z tego powodu nawykłem do zabierania ze sobą cienkiej kurtki na nocne latanie, lub dłuższe trasy gdy zapowiadała się droga w nocy. W chłodniejsze dni warto mieć też dodatkowo bluzę.  Tylko w takim zestawie dało się jechać w lekkim deszczu przy 15 stopniach.

Nie mniej jednak jestem zadowolony z tego kombinezonu właśnie przez wzgląd na tą wentylację. Sprawdził się wtedy kiedy było to najbardziej potrzebne. Tak jak mówiłem wcześniej: nie jeżdżę dużo w kombinezonie. Głównie zakładam go na zawody, dalsze trasy, bądź wieczorne wygłupy na mieście. W takim układzie sprawdza się rewelacyjnie – zwłaszcza w trakcie zawodów, gdy dłużnej biegam w skórze. Na lato również idealny.

SECA REV-UP wykonanie

Dokładne informacje na temat jego wykonania zostawiam poniżej. Tabela rozmiarów znajduje się na stronie SECA. Cena tego kombinezonu to 1899 zł. A w filmowej recenzji zdecydowanie więcej na temat walorów użytkowych.

  • Materiał: najwyższej jakości skóra bydlęca o grubości od 1,1 do 1,2 mm
  • Komfortowe, regulowane protektory CE PU na łokciach, ramionach i kolanach mocowane na rzep
  • Komfortowe protektory CE PU na biodrach w kieszeniach umożliwiających wyciągnięcie
  • Garb aerodynamiczny na plecach
  • Piankowy ochraniacz pleców w kieszeni umożliwiającej zastosowanie protektora CE
  • Ochraniacz kości ogonowej
  • Slidery na kolanach w zestawie
  • Bezpieczne szwy zapobiegające rozdarciu
  • Wysokiej jakości siatkowa podszewka oddychająca, zapewniająca komfort
  • Panele perforowane umożliwiające przepływ powietrza
  • Specjalny krój ułatwiający zajęcie sportowej pozycji na motocyklu
  • Liczne skórzane panele elastyczne dla lepszego komfortu w pozycji za kierownicą
  • Ochronne panele elastyczne na rękawach i w pachwinach
  • Panele elastyczne na łydkach
  • Kołnierz komfortowo wykończony materiałem Amara® oraz wyposażony w panel Neoprene®
  • Mankiety wykończone ułatwiającymi noszenie długich rękawic panelami Neoprene®
  • Dwie kieszenie wewnętrzne
  • Gruby zamek do spięcia kurtki ze spodniami (360°) zapewniający bezpieczeństwo i łatwe zapinanie
  • Zamki renomowanej japońskiej marki YKK®