REV-UP czyli kombinezon motocyklowy SECA, w którym jeżdżę drugi sezon. Często pytacie o opinie, także nadszedł czas na recenzję.
REV-UP towarzyszy mi od 2 lat. Nie jeżdżę często w kombinezonie, dlatego na recenzję przyszło poczekać dłużej. Poprzednio jeździłem w kombinezonie 4SR, z którego byłem zadowolony. Jednak po kilku glebach i innych przygodach, nadszedł czas na zmiany w Moto-Szafie i tak stałem się posiadaczem kombinezonu SECA REV-UP.
Kombinezon REV-UP, w przeciwieństwie do poprzednika, jest bardzo mocno wentylowany. Praktycznie cała klatka piersiowa oraz większa cześć nogawek, jest pokryta perforowaną skórą. Dzięki temu w słoneczne dni jest naprawdę przyjemnie. Podczas dłuższego postoju w słońcu również się sprawdza. Zdecydowanie mniej się w nim pociłem i dłużej mogłem zostać w zapiętym kombinezonie. Ideale rozwiązanie na wszelkiego rodzaju wjazdy na zawody czy tor, zwłaszcza w połączeniu z bielizną termoaktywną.
Niestety szybko poddaje się w czasie opadów. Minimalna temperatura do jazdy w nim to okolice 16 stopni na motocyklach bez przedniej owiewki/szyby/deflektora. Na ścigaczach na bank sprawdzi się lepiej przy niskich temperaturach. Natomiast jeżdżąc motocyklami otwartymi, należy liczyć się z tym, że nas przewieje i szybko wyziębimy organizm podczas chłodniejszych dni czy nocy. Z tego powodu nawykłem do zabierania ze sobą cienkiej kurtki na nocne latanie, lub dłuższe trasy gdy zapowiadała się droga w nocy. W chłodniejsze dni warto mieć też dodatkowo bluzę. Tylko w takim zestawie dało się jechać w lekkim deszczu przy 15 stopniach.
Nie mniej jednak jestem zadowolony z tego kombinezonu właśnie przez wzgląd na tą wentylację. Sprawdził się wtedy kiedy było to najbardziej potrzebne. Tak jak mówiłem wcześniej: nie jeżdżę dużo w kombinezonie. Głównie zakładam go na zawody, dalsze trasy, bądź wieczorne wygłupy na mieście. W takim układzie sprawdza się rewelacyjnie – zwłaszcza w trakcie zawodów, gdy dłużnej biegam w skórze. Na lato również idealny.
SECA REV-UP wykonanie
Dokładne informacje na temat jego wykonania zostawiam poniżej. Tabela rozmiarów znajduje się na stronie SECA. Cena tego kombinezonu to 1899 zł. A w filmowej recenzji zdecydowanie więcej na temat walorów użytkowych.
- Materiał: najwyższej jakości skóra bydlęca o grubości od 1,1 do 1,2 mm
- Komfortowe, regulowane protektory CE PU na łokciach, ramionach i kolanach mocowane na rzep
- Komfortowe protektory CE PU na biodrach w kieszeniach umożliwiających wyciągnięcie
- Garb aerodynamiczny na plecach
- Piankowy ochraniacz pleców w kieszeni umożliwiającej zastosowanie protektora CE
- Ochraniacz kości ogonowej
- Slidery na kolanach w zestawie
- Bezpieczne szwy zapobiegające rozdarciu
- Wysokiej jakości siatkowa podszewka oddychająca, zapewniająca komfort
- Panele perforowane umożliwiające przepływ powietrza
- Specjalny krój ułatwiający zajęcie sportowej pozycji na motocyklu
- Liczne skórzane panele elastyczne dla lepszego komfortu w pozycji za kierownicą
- Ochronne panele elastyczne na rękawach i w pachwinach
- Panele elastyczne na łydkach
- Kołnierz komfortowo wykończony materiałem Amara® oraz wyposażony w panel Neoprene®
- Mankiety wykończone ułatwiającymi noszenie długich rękawic panelami Neoprene®
- Dwie kieszenie wewnętrzne
- Gruby zamek do spięcia kurtki ze spodniami (360°) zapewniający bezpieczeństwo i łatwe zapinanie
- Zamki renomowanej japońskiej marki YKK®