Kurtka SECA RONIN II towarzyszyła mi przez ostatni rok. W związku z tym, że lato nie rozpieszczało, to miałem w niej okazję naprawdę sporo pojeździć. W tym czasie zdarzyło mi się zmoknąć, zapocić i trochę schłodzić. Nagrałem zatem odcinek, w którym mówię o tym jak kurtka spisuje się na co dzień.
Zawsze jest tak, że na stronach WWW bez problemu znajdzie się dane techniczne wszystkiego. Wystarczy tylko wpisać nazwę kurtki/motocykla/czegokolwiek w google i dodać „wykonanie/dane technice” itp. Natomiast ciężej znaleźć rzetelna recenzję. Dlatego ja będę się skupiać na użytkowych aspektach prezentowanych na łamach Moto-Szafy ciuchów czy urządzeń.
W odcinku, który linkuję na końcu, opowiedziałem właśnie o takim codziennym użytkowaniu tej kurtki. Poniżej natomiast kilka informacji zaciągniętych ze strony producenta na temat materiałów, użytych w tej kurtce oraz pełniejszy opis:
Materiały użyte w SECA RONIN II
- Odporny na przetarcie MexDura® 600D
- Komfortowe protektory CE na łokciach i ramionach w kieszeniach umożliwiających wyciągnięcie
- Twarde, zewnętrzne ochraniacze ramion z dodatkową wentylacją
- Ochraniacz pleców w kieszeni umożliwiającej zastosowanie protektora CE
- Dodatkowe wzmocnienia piankowe z przodu i z tyłu
- Materiał odblaskowy ReflexLite® zwiększający bezpieczeństwo bierne motocyklisty
Opis kurtki SECA RONIN II
- Wysokiej jakości membrana NeoDry® Z-Liner – oddychająca, wiatroodporna i wodoodporna
- Dodatkowa wypinana pełna podpinka ocieplająca
- Siatkowa podszewka zapewniająca komfort w połączeniu z membraną oddychającą
- Szczeliny wentylacyjne zapinane na zamek (2 z przodu i 2 z tyłu)
- Liczne panele elastyczne dla lepszego komfortu w pozycji za kierownicą
- Paski regulacyjne na rękawach, w pasie i w mankietach
- Trzy kieszenie zewnętrzne, dwie kieszenie wewnętrzne + wewnętrzna kieszeń na telefon
- Zamek do spięcia kurtki ze spodniami (360°)
- Zamki renomowanej japońskiej marki YKK®
Kurtka dostępna jest w rozmiarach: XS – 3XL i kosztuje około 390PLN. Pełną tabelę rozmiarów znajdziecie tutaj.
Ja z kurtki jestem naprawdę mega zadowolony. Choć jazda w niej kończy się w okolicach 20 stopni, bo mamy tylko możliwość wypięcia ocieplenia, to nie raz doceniłem to jak radzi sobie w chłodniejsze dni.