Game Over Cycles – warsztaty o budowie customowych chopperów

game over cycles codapl motovlog

Game Over Cycles był celem mojej podróży w tym odcinku, gdyż na zaproszenie Discovery Channel Polska byłem tam na warsztatach dotyczących budowaniu customowych chopperów. W tym odcinku relacja z tego wyjazdu a w niej trochę zbliżeń i informacji na temat jednych z najbardziej uznanych w na całym świecie motocykli z Rzeszowa.

Game Over Cycles jest salonem motocyklowym Harley Dawidson w Rzeszowie. To miejsce, które powinien odwiedzić nie tylko każdy miłośnik marki HD z okolicy. To miejsce, które warto „zaliczyć” będą generalnie w sąsiedztwie, bo w środku będziecie mieli okazję z bardzo bliska obejrzeć projekty motocykli, które zostały docenione na całym świecie. Moim zdaniem jest to powód do dumy, że jedne z najczęściej nagradzanych projektów customowych chopperów wywodzą się z polski. Ekipa GOC ma też kanał na YouTube, na którym znajdziecie całą masę filmów z powstawania ich projektów, na który Was odsyłam. Ja część z tych filmów znam. Nie które projekty widywałem już na wystawach czy targach motoryzacyjnych, zdjęć nie zliczę. Jednak dopiero ta wizyta, i możliwość obejrzenia tych motocykli z tak bliska, otworzyła moje oczy na ogrom pracy i poświęceń, jakich wymagało ich stworzenie. Naprawdę polecam przejechać się na miejsce i przekonać się samemu 😉

Dla mnie wyjazd na duży plus. Sporo się dowiedziałem bo chłopaki zjedli zęby na przebudowaniu motocykli. Bo musicie wiedzieć, że w GOC nie tylko buduje się od podstaw czy przerabia motocykle HD. Ekipa nie dyskryminuje żadnej marki ani żadnego motocyklisty, zatem jeśli chwiałbyś przebudować własny sprzęt a nie bardzo wiesz jak się do tego zabrać, to ekipa pomoże 😉

Tym razem wyjazd na zaproszenie Discovery Channel w związku z powrotem na antenę programu „Amerykański Chopper”. Kolejny sezon po 10 latach wraca na antenę i będzie emitowany w środy o 22. Jakby nie było za moich młodszych lat był to jedyny program o motocyklach w telewizji. Dlatego ja z ciekawości na bank zerknę.

Ciekawostka z wyjazdu jest taka, że 90% przebiegu testowanego motocykla zrobiłem właśnie jadąc tam i wracając na tury do domu. BTW: sprawdź odcinek z pierwszymi wrażeniami z jazdy na Aprilia Shiver 900. A zainteresowanych zapraszam na ostatni odcinek 🙂